Les gjerne også Vottelaugets fellesblogg:

7. august 2014

BOMULL-BONANZA - cotton yarn give away

Gratulerer og hurra til Karoline Hopland og Lisbeth Severinsen! Begge får ein garnpakke kvar, flygande gjennom posten! (Trekninga utført 17. august.)

Bonanza: av spansk, eg. 'pent vær'; 
i overført betydning 'rikdom'





(Store norske leksikon)

Denne sommaren har eg snudd opp-ned på garnlageret mitt, og bestemt meg for at skal eg unne meg meir nytt framover, må eg gi bort noko først! 

Boksen som det står "Bomull" på hadde det tjukkaste støvlaget, og eg innser vel at eg er ei ulldame når det gjeld strikking. Kva med deg?
Eg har altså kledd på meg spandér-shortsen, og no har du sjansen til å få éin av desse to bomullgarn-pakkane gratis i posten frå meg! Alt er økologisk merka. 


Legg igjen ein kommentar her seinast 15. august, og skriv kva pakke du helst ynskjer deg - og gjerne også kva du kan tenkje deg å bruke garnet til. Dei to vinnarane blir uansett valde ved loddtrekning. 








Pakke 1 = Pickles Thin Organic Cotton i diverse fargar.
Eg har strikka fleire baby-smekker med dette garnet, og det 
fungerte glimrande. Elles har eg laga desse fuglane her.

Vinnar av pakke 1:
Karoline Hopland











Pakke 2 Pakucho & Debbie Bliss ecobaby pluss litt til. 
Eg har blogga om Pakucho-garnet tidlegare, og strikka ein spretten harepus. 



Vinnar av pakke 2:
Lisbeth Severinsen

(trekning av begge 17. august ved hjelp av Random Number Generator)







28 kommentarer:

  1. Lykken hadde vært pakke 1. Kunne blitt noe til både prinsen og prinsessea ♡ Ha en fortsatt fin dag. Hilsen Hege Kristin Johansen

    SvarSlett
  2. Jeg kunne tenke meg begge pakkene jeg =) De hadde vært kjempe fine til kluter og kjøkkenhånkler!!! Hilsen Mette Mediaa

    SvarSlett
  3. Pakke nr 1. Har ikke prøvd garnet før, men kunne tenkt meg å strikke en topp eller kjole til ei lita ei. Ha en fortsatt god dag. Mvh Margrethe S.T.

    SvarSlett
  4. Jeg kunne helst tenkt meg pakke 1, men pakke 2 hadde heller ikke vært dumt. Snill du er :)

    SvarSlett
  5. Pakke 1 hadde vært fantastisk, til babyteppe og kjøkkenkluter :) Hilsen Karoline Hopland

    SvarSlett
  6. Pakke 1
    Nydelige fargar til kjøkkenkluter
    Men har jeg vinnerlykke
    Hilsen
    Mai Jorunn

    SvarSlett
  7. Ah... Begge pakker er da utrolig fine, og ville hos mig bli bruke til lidt prematurstrikk og ellers til noen søte katter jeg har fundet. Mvh. Britt Eva rautio

    SvarSlett
  8. WOW!! Så deilige farger :-) er det lov å ønske seg begge? ;-) hvis eg må velge, trur eg det blir pakke 2. Og garnet blir kanskje brukt til heklakant rundt kjøkkenhandduker.

    SvarSlett
  9. Pakke nr 1 hadde vært perfekt for min lille niese. Har lyst til å lage sommerkimono til henne for neste år :) Ha en fin fin dag videre! Hilsen Susanne Øigaren :)

    SvarSlett
  10. Det var to flotte skåler! Siden jeg har endel pickles-bomull liggende allerede, hadde det vært moro å prøve det andre garnet. Ser for meg en vest eller to til lille gutten min :) Eller fugler lik dine, utrolig stilige!

    SvarSlett
  11. Aj aj greier ikke å velge slikt! Skål 1 ? Aldri prøvd før men hadde nok blitt noen lette topper til 1åringen :)

    SvarSlett
  12. Så snill du er. Hmm. Herlig. Pickles garnet er jo bare så mykt. Var innom butikken og kjente på det idag.. Men hvilken vil jeg helst ha? Vet ikke, av pakke 1 kan jeg tenke meg at det blir en sommertrøye til en av unga. Kanskje til meg selv av pakke 2. Likte fargene best i pakke 1, så jeg ønsker meg nok den mest. Krysser fingrene.

    SvarSlett
  13. For en mulighet på sensommeren. Likte veldig godt kurv 1 og vil strikke noe sommerlig til lillefrøkna til hennes neste sommer.

    SvarSlett
  14. Ja! Jeg er fan av picklesbomull til babytøy! Krysser fingre for Det :)
    Mvh kristinvdt@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Hei Hei !!

    Jeg prøver igjen :) Jeg har hatt så store problemer med og kommentere den siste tiden, første gang går det ikke, 2 går det, men da nr 2 gikk her så fikk jeg bare lyst å skrive en skikkelig kommentar som den første :/ Ble mye første og andre dette men men..

    Jeg vil gjerne prøve lykken, å skulle jg være heldig så ønsker jeg meg
    Pakke 1 = Pickles Thin Organic Cotton i diverse fargar.
    Jeg vil da prøve og stikke noen smikker, da jeg skal bli farmor for 2 gang om ikke
    så altfor lenge :) .
    Å da trengs det så absolutt, å hjemmelaget er jo det som er mest moro :)

    Krysser fingrnene og ønsker deg en kjempe fin helg og en videre fin August mnd :)
    Stor hilsen fra Monica Karin -- canim_monica@hotmail.com
    Så jeg krysser fingrene og håper.

    SvarSlett
  17. Tror jeg kunne tenkt meg nr 1, eller kanskje to er like bra? Jeg har planer om å lage genser til mitt barnebarn som har fått vite at han ikke kan bruke ull på grunn av allergi.....
    Så da er det bare å håpe at man her hellet med seg!

    hilsen Torill

    SvarSlett
  18. Kunne tenkt meg pakke nr 2. Trur eg ville strikka noko til ein eller fleire av dei 3 nevøane mine. Strikka kosedyr av økologisk bomull? Blir ikkje betre trur eg.

    SvarSlett
  19. Ann-Kristin Elstad10. august 2014 kl. 23:01

    Å, så spennende!
    Elsket fargene i kurv 1, og kunne gjerne tenke meg å strikke et teppe i det bomulls garnet :)

    SvarSlett
  20. Så herlig! Begge pakkene var fristende! Jeg velger nr 1 siden disse fargene passer perfekt til min nye sønn:)

    SvarSlett
  21. Så flotte strikkepakker, de er jo like fine begge to :) Men kanskje nr 1. Ellers ønsker jeg deg en fin uke, hilsen Beth

    SvarSlett
  22. Jeg er en ull-dame, så jeg tar ikke lodd. Ville bare stikke innom og love bot og bedring;-)

    SvarSlett
  23. Moro med give-away :) Jeg ønsker meg pakke 2. Jeg skal strikke kjøkkenkluter og håndkler til begge barna som har flyttet hjemmefra. Siden jeg også er ulldame, så er det minimalt med bomull i lageret her. (lillegronne@gmail.com)

    SvarSlett
  24. Jubiiii jeg kan lige nå at være med. Flotte præmier.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
    Svar
    1. Ups det gik lidt for hutigt.
      Jeg ønsker mig pakke nr. 1 - kunne tænke mig at lave et lille tæppe.

      Slett
  25. Godt å våkne et øyeblikk fra ammetåke og få med seg en give-away! Begge pakkene frister, herlige farger alt.

    SvarSlett
  26. Så snill du er - og noen flotte farger var det også. Jeg tror jeg foretrekker pakke nr 1 og ville brukt det til 70-talls svinge-skjørt til mine tantejenter. Kjersti Ø

    SvarSlett
  27. Så morro :))) Har sendt avgårde en mail, men skal det være punktum mellom frida og fielding??
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...