Les gjerne også Vottelaugets fellesblogg:

3. juni 2015

GRØN BARNDOM - green nostalgia

Ei lita jakt er i gang: Har dette mønsteret eit namn, skal tru?  Eg har vore på mørkeloftet og rista støvet av to matchande barnejakker. Litt holete og stive, men likevel gode å ha på skogstur i vårsola.
Den grøne, avdempa fargen fyller meg med nostalgi, og etter å ha leita ei god stund fann eg eit familiefoto frå ca 1965 med desse to koftene som 17.mai-antrekk på to stolte brør. Så mønsteret må altså minst vere 50 år gammalt. Er det nokon som veit meir? Eg ventar spent!

Oppdatert same kveld: Hurra for Koftegruppa på Facebook! Då eg la ut spørsmålet der inne, varte det ikkje lenge før eg fekk løysinga på gåta: Mønsteret heiter "Jan k 812" og er frå  Sandnes kamgarn spinneri. Originalen er altså i heilt andre fargar! (Foto: skjermdump). Men skal tru kva år dette mønsteret kom ut? Eg nøstar vidare ...

7 kommentarer:

  1. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlett
  2. Nydelige jakker og jeg elsker den grønnfargen.

    SvarSlett
  3. Så kult, sikkert noen som vet også, i den gruppa er det mange kunnskapsrike folk :) ser ut som et 50-tallsbilde på originalmønsteret. Moro at gammelt blir tatt i ny bruk :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine kofter - den grønnfargen er jo helt herlig. Synd at en del av de eldre strikkaplaggene har så stivt garn. Vi har kofter liggende som ingen vil bruke av den grunn...

    SvarSlett
  5. Beautiful Knits,Love your Style!

    SvarSlett
  6. Så bra at du fant ut av det! Fine kofter!

    SvarSlett
  7. Så fine kofter og så fin blogg. Første gangen jeg er innom; det blir ikke siste. På gjenhør fra Birte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...